2013. február 6., szerda

2013-as várólisták, bevásárlólista

Most, hogy végre időm is van rá, írnék a 2013-as várólistámról. Korábban már írtam a várólista csökkentős 24 könyvről, hogy mi miért került fel a listára.
Egyelőre még nem jutottam vele sokra, bár az is igaz, hogy eddig még nem olvastam valami sokat az idei évben, mert a vizsgáim mellett nem volt rá időm. De amint jutok valamire azt a blogban meg fogom írni egy bejegyzés formájában, illetve jobb oldalt láthatjátok a számlálót is, hogy eddig hol tartok a 12 könyvvel, bár jelenleg elég gyászos képet mutat, de még csak február van, úgyhogy bízom benne, hogy év végéig elolvasom a könyveket.

A másik fontos és megemlítendő várólistám az idei évre az a várólista, vagy tervezet, amelyen az összes könyv szerepel, amit olvasni szándékszom idén, egyelőre 86 könyvet számlál a lista, de ez az év során valószínűleg bővülni fog, a kérdés már csak az, hogy el tudok-e olvasni ennyi könyvet?
Ennek a teljesítését szintén láthatjátok a blog jobb oldalán, ezzel jobban haladok, mint a 12 könyvvel, bár persze ez semmit nem jelent, tekintve, hogy erre a listára jóval több könyv került fel. Többek között jó néhány újraolvasós könyv is felkerült rá, illetve a minap is felkerült rá a Changeless, mivel mikor lementem a könyvesboltba a Smaragdzöldért nem tudtam neki ellenállni, és ezúton át is térnék a bevásárlólistámra.

Idén egy kihívás keretében összeírtam, hogy mik azok a könyvek, amiket már régóta tervezek megvenni, hogy végre tényleg jó kislány legyek és azokat a könyveket vegyem meg, amiket már szeretnék egy ideje, ne pedig hirtelen felindulásból megvegyek valamit, főleg, hogy mikor legutóbb így csináltam nem jártam jól, bár szerencsére azóta sikerült túladni a könyvön. Szóval megvan a lista, ami lehet, hogy ha valami nagyon megtetszik, akkor bővül az év végéig, de egyelőre tizenegy könyv szerepel rajta, amiből ráadásul kettőt már megvettem a vizsgaidőszak befejeztével jutalmul azért, mert sikerült a két legfontosabb vizsgám.
A lista:
Kerstin Gier: Rubinvörös
Kerstin Gier: Smaragdzöld - már megvettem
Kristin Cashore: Graceling – A garabonc
Gail Carriger: Soulless – Lélektelen
Gail Carriger: Changeless – Változatlan - már megvettem
Cat Clarke: Entangled – Összekuszálva
Cat Patrick: Forgotten – Úgyis elfelejtem
Gabriel García Márquez: Bánatos kurváim emlékezete
Rados Virág: Bipoláris
Gárdonyi Géza: Ida regénye
Lara Parker: Éjsötét árnyék 3. (amint megjelenik)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése