2013. február 18., hétfő

Rendszeresség, állandóság

Elhatároztam, hogy most tényleg rendesebben fogom csinálni a blogot. Ennek folyományaként került ki jobb oldalra a Heti idézet nevezetű dobozka, amibe hétről hétre a kedvenc idézeteim közül válogatok majd.  Amint látszik változtattam a blog kinézetén is, bár a piros megmaradt alapszínnek, illetve az elrendezés is azonos maradt. Emellett tervezek kicsit hosszabb hangvételű állandó rovatokat is. Korábban már írtam is a heti rendszerességű Kreatív nap nevű rovatról, amelyben eddig a könyvjelzőtartómról, illetve az általam készített fülbevalókról írtam. Ezenkívül tervezek egy havonta megjelenő összefoglalót, amelyben megírom, hogy mely könyveket szereztem be az adott hónapban, ez lesz a Polcomra került nevű rovat. Illetőleg szerettem volna még egy random idézetes rovatot indítani, ez pedig lesz a Random természetfeletti, melyben egy olyan könyvből idézek véletlenszerűen, amelyben szerepel valamilyen természetfeletti lény, csak mert szeretem az ilyen könyveket. Tervben van az is, hogy a vélemények írásakor a könyvnek legalább a fülszövegét is leírom, hogy aki nem olvasta a könyvet, annak is legyen róla némi fogalma, hogy miről is írok véleményt. Azt hiszem ez így jobb lesz, csak eddig nem vettem hozzá a fáradtságot, pedig kellett volna, illetve még lesz néhány formai változás, de ez majd még kialakul.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése