2013. február 23., szombat

Kerstin Gier: Smaragdzöld

Fülszöveg
Mit tesz az, akinek összetörték a szívét?
Úgy van. Telefonál a legjobb barátnőjével, csokoládét majszol és hetekig dagonyázik a boldogtalanságban. Csak az a bökkenő, hogy az akarata ellenére időutazóvá vélt Gwendolynnak egészen más dolgokra kell tartalékolnia az energiáit: például a túlélésre. Mert azok a szálak, amelyeket a kétes hírű Saint Germain gróf még a múltban illesztett egymáshoz, immár a jelenben is veszélyes hálóvá szövődtek.
Ahhoz, hogy felfedjék a titkot, Gideonnak és Gwendolynnak nem elég eltáncolni egy menüettet a 17. század egyik legpompásabb bálján, hanem hanyatt-homlok kell belevetniük magukat a kalandokba bármelyik évről is legyen szó...
Érzelmi hullámvasút az évszázadokon keresztül: Gideon és Gwen kalandjai Kerstin Gier, kitűnő bestseller szerző tollából.
Beleszeretsz!

Vélemény
Azt gondolom, hogy az egész történet nagyon jól meglett írva, csodálom is az írónőt, hogy minden szálat ilyen jól összetudott kötni. Bár néhol én is úgy éreztem, mint ahogy Paul is mondta a könyvben, mintha egy metrót építettek volna a fejemben, de ez hála az égnek a könyv végére teljesen elkészült így aztán minden világossá vált. Voltak dolgok, amikre korábban rájöttem, mint a főszereplők, ugyanakkor voltak olyanok is, amiken tényleg meglepődtem a végén.
A szereplőket illetően Lucas és Gwen a nagy kedvencem még mindig, természetesen Xemerius-szal együtt, nagyon élveztem a kommentálásait, megjegyzéseit, megnevettetett.
"Ha tévéműsor volnál, akkor most elkapcsolnálak."
A Gideronról alkotott véleményem szerencsére ebben a részben végre pozitívra változott. Előtte nem igazán szerettem a parancsolgató stílusát, de bizonyos események következtében ezt elnézem neki, úgyhogy igazán sikerült megkedvelnem. Pedig a második rész végén már attól féltem, hogy sosem fogom.
A marcipánszíves hasonlatot pedig nagyon szerettem, egyrészt mert imádom a marcipánt, másrészt mert azt hiszem én is egy marcipánszívű leányzó vagyok.
"A szívek valójában törhetetlenek, mert marcipánból vannak."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése