2013. február 28., csütörtök

Rovatok még egyszer

Azt hiszem, hogy egyelőre ennyi rovat lesz még egy ideig, amennyi most van. Szóval most rövid összefoglalót írnék róluk.

Heti rendszerességű rovatok
Random természetfeletti: Ebben a rovatban hétről hétre írok egy-egy random idézetet egy olyan könyvből, amiben szerepel valamilyen természetfeletti lény. Az idézet mellé azt is leírom, hogy milyen lény szerepel a könyvben. Általában a hét elején írom ki, ugyanúgy, ahogy a Heti idézetet is, de lehet, hogy hét közepére fogom tenni ezután.
Heti szösz: Avagy heti összefoglaló, amiben leírom az adott héten lévő Heti idézetet (blogban jobb oldalt felül olvasható), a befejezett könyvek listáját (véleményt is linkelem, ha van), illetve a következő héten biztosan tervezett könyveket. Mindig a hét végén írom meg.

Havi rendszerességű rovatok
Polcomra került: Azon könyvek listája, melyek az adott hónapban a polcomra kerültek, vagyis megvettem, happoltam, vagy megkaptam őket. Minden esetben a hónap végén szándékozom megírni, vagy ha nagyon nincs időm, akkor a következő hónap legelején.
Kreatív nap: Eredetileg heti rendszerességgel akartam írni ezt a rovatot is, de be kellett látnom, hogy ez így nem fog menni, úgyhogy maradok annál, hogy havonta írom (még nem döntöttem el, hogy a hónap elején, közepén, vagy végén), viszont így előfordulhat, hogy egy bejegyzésben több dologról is fogok írni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése