2013. február 21., csütörtök

Kreatív nap III. - bögrék


Nagyon szeretem a bögréket, viszont a konyhaszekrényben már nem fér el több, éppen ezért jó néhány felkerült a szobámba, illetve vannak olyanok is, amik díszbögrék, illetve nem volt szívem még használni, mert annyira tetszettek. Van bögrém a gólyatáborból, a karácsonyi vásárból, van Garfield-os, Pucca-s, Csingilinges, ELTE-s. Szóval tényleg szeretem és egyben gyűjtöm is őket. Éppen ezért támadt az az ötletem is, hogy miért is ne hasznosíthatnám másként az amúgy is a szobámban lévő bögréket, mint például toll-,  ceruzatartónak
Szóval megvolt az ötlet, illetve tavaly szülinapomra kaptam egy fehér bögrét két darab porcelánfilccel. No hát ez lett belőle.
Illetve a másik bögre még korábban készült, mert egyszer barátnőmnek is készítettem egy ilyen bögrét.
A dolog rendkívül egyszerű, csak egy sima bögre kell hozzá és egy porcelánfilc (bármelyik hobbi boltban kapható, az ico-t ajánlom). Csupán annyi a dolgod, hogy valamit ráírsz, rárajzolsz a porcelánfilccel a bögrére aztán beteszed a sütőbe 160 fokra és sütögeted kb. egy fél óráig (én hideg sütőbe teszem be és úgy sütöm fél óráig, hogy abba az az idő is beleszámít, amíg felmelegszik a sütő). Arra viszont figyelj oda, hogy a festéket ne túl vastag rétegben vidd fel. Aztán már csak meg kell várni míg kihűl a bögre és kész is. Ami azt illeti én ezekben a bögréimben, mint az látszik is a képen a tollaimat és a hajcsatjaimat tartom, ebből kifolyólag nem tudom, hogy a mosogatógép milyen viszonyban van a porcelánfilccel, de egyszer majd kipróbálom azt is.

A sötét bögrén a felirat: A zombik velünk vannak, a világoson: A világ hullámzik, de köszöni szépen jól van!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése