2013. április 1., hétfő

Polcomra került - március (2013)


Ami azt illeti március 31-én volt a szülinapom, úgyhogy annak ellenére, hogy csupán egyetlen könyvet vettem a hónapban, szerencsémre jó néhány másik is felkerült a polcomra, úgyhogy most aztán lesz mit olvasnom. Meg majd rendezgethetem a könyvespolcomat is.

Újonnan
Eve Ensler: Érző lelkek - akciós volt, de azóta elolvastam és nagyon örülök, hogy megvettem

Kaptam
Kerstin Gier: Rubinvörös - molyos ajándékozás keretében kaptam
Kathryn Stockett: A Segítség - szintén
Cat Clarke: Entangled – Összekuszálva - anyáktól kaptam szülinapomra
Benedek Szabolcs: A vérgróf - nagymamáméktól kaptam szülinapomra
Karen Thompson Walker: Csodák kora - szintén
Lisa Genova: Megmaradt Alice-nek - ezt is
Simone Nettingsmeier: Pixi, a kis hős - barátomtól szülinapomra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése