2013. április 19., péntek

Kreatív nap - április (2013)


Nos, eljött egy újabb Kreatív nap ideje. Mivel ezen a héten van a Könyvfesztivál a Moly.hu hirdetett egy Fess verset! nevezetű programot, melynek keretében egy verset kellett írni, festeni.
Nekem se ötletem, se kedvem nem volt ahhoz, hogy egy keretet díszítsek ki, ellenben eszembe jutott az az ötlet, hogy a versemet festhetném akár egy kőre is. Szerencsére találtam is elég nagy lapos követ ehhez a művelethez.
A követ először sima aranyszínű akril festékkel kentem le, hogy legyen egy világos alapszíne, amin aztán jól látszik a fekete felirat. Utána a feliratot és a kacskaringós mintát készítettem el, ehhez sima fekete tus festéket használtam. Bár nem lett tökéletes, itt-ott megfolyt a festék a rücskös felületen, de azért szerintem jól sikerült. Ezek után simán lekentem lakkal, hogy biztos, ami biztos legyen rajta egy védőréteg. Utólag kiderült, hogy jobb is volt, mert még a lakkal is sikerült egy kicsit elkennem a tust, pedig szerintem már eleget száradt, így viszont legalább már biztos a kövön marad a minta.
A vers természetesen saját, tudom, hogy nem egy nagy mű, viszont úgy gondolom, hogy sikerült megragadnom vele azt az érzést, amit szerettem volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése