2013. április 16., kedd

Andrea Cremer: Bloodrose - A döntés


Fülszöveg
Calla mindig is szerette a harcot, de a végső küzdelemben nem csak a csatatéren kell helytállnia. Úgy dönt, hogy megmenti Rent, ám emiatt Shay féltékeny lesz. Callának gondoskodnia kell az öccséről, Anselről is, akit árulónak bélyegeznek. Bizonyítania kell, hogy méltó az alfa névre, és számtalan veszéllyel szembenéznie, hogy falkájával és a keresőkkel egyszer s mindenkorra megszabadítsák a világot a vigyázók mágiájától. Végül azt is el kell döntenie, mihez kezdjenek a háború után – feltéve, hogy túlélik.

A New York Times bestsellerlistás szerzője, Andrea Cremer regénye, a Nightshade-trilógia utolsó kötete az elsőtől az utolsó oldalig lebilincseli az olvasót, méltó befejezése a nagyszerű sorozatnak.

Vélemény
Hú, ami azt illeti még mindig nem tudom, hogy miért vártam ennyit a sorozat bejező kötetével, de már a várólistacsökkentős listára is felkerült, hogy még több motivációm legyen az elolvasására. Aztán vasárnap este nekiálltam a könyvnek és ma befejeztem. Gondolhatjátok, hogy nem azért volt, mert annyira nem tetszett, hogy túl akartam lenni rajta, hanem inkább az ellenkezője történt. Hm, de a lényegre térve, nagyon jó volt. Maga a sorozat is jó volt, tetszik maga a világ, amit az írónő megalkotott, amit hozzáadott a mi világunkhoz. Ami azt illeti én Calla-t is kedveltem, bár az első részben annyira nem lopta be magát a szívembe, főleg, hogy nekem mindig is inkább Ren jött be, mint Shay. De a harmadik részben, már megértettem, hogy miért volt a sok vívódás a két fiú körül, mivel a harmadik részben végre sikerült az írónőnek jól megragadnia Calla érzelmeit, amitől sokkal elfogadhatóbb volt az, hogy ilyen sokáig húzza a végső döntést. 
A másik, ami nagyon tetszett a befejező kötetben, hogy sokkal több volt benne a kaland, a harc, mint az előző részekben, jóformán ebből állt az egész könyv. Kivéve amikor mindenki összejött mindenkivel, mert ez már csak így szokott lenni, bár van benne valami, mert végül is a nagy csatára készülnek ami mindent eldönt, érhető, hogy van bennük némi halálfélelem ami felszínre hozza az érzelmeiket. 
Végül pedig a végső csavar is érdekesre sikerült, bár meglepő volt, (legalábbis én nem gondoltam volna, hogy ez lesz,) de egyúttal logikus is volt és ez nagyon tetszett benne.

5/5 - valóban méltó befejezése a sorozatnak, várólistacsökkentős

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése