2013. április 2., kedd

Helyzetjelentés, vagy mi fene

Ami azt illeti kaptam egy rakat könyvet szülinapomra, ami még hagyján, de most szívem szerint a felének neki is állnék (oké, egynek tényleg nekiálltam), pedig már így is egy rakat könyvet olvasok. Pedig megvan bennem az elhatározás, hogy egyszerre ne olvassak olyan sok könyvet ennek fényében hónapok óta igyekszem csökkenteni az egyszerre olvasott könyvek számát, erre ma elkezdtem plusz két könyvet, szóval mondhatni elég rendetlenül viselkedtem. Úgyhogy elhatároztam, hogy amíg legalább két könyvet nem fejezek be a már olvasottak közül, addig nem kezdek bele újba. Ezt így elsőre.
A másik, amit meg kéne csinálnom, hogy elolvasom a magánkönyvtáramban lévő régóta, vagy éppen kevésbé régóta olvasatlan könyveimet. Mert ez így nem állapot, többek között ezért is jelentkeztem a várólistacsökkentésre is. Szóval a nagy terv, hogy nem nézelődök új könyvek után, hanem elolvasom azokat, amik itthon vannak, kezdve azokkal, amiket már elkezdtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése