2013. április 26., péntek

Polcomra került - április (2013)


Hú, ugyebár most volt a Könyvfesztivál, én meg szülinapomra kaptam pénzt, amit azóta még nem költöttem el, úgyhogy itt volt a lehetőség. Főleg, hogy egyébként is azzal a felszólítással kaptam, hogy vegyek belőle könyvet. Végül nem egy új könyv került a polcomra, úgyhogy úgy döntöttem áprilisra elég volt ennyi, ezért is szántam rá magam arra, hogy most megírjam a Polcomra került áprilisi számát.

Cseréltem
Chuck Palahniuk: Halálkultusz - egy molylánnyal cseréltem Az üvegház című könyvért

Vettem
Torey Hayden: Szellemlány - régóta kívánságlistás volt
Raana Raas: Csodaidők 1. – Az ogfák vöröse - akciós volt Könyvfeszten
Raana Raas: Csodaidők 2. – Kiszakadtak - szintén

Kaptam - az alábbi könyveket a Könyvfeszten vettem a szülinapi pénzemből
Catherynne M. Valente: Marija Morevna és a Halhatatlan
Lauren Beukes: Zoo City
Lauren Beukes: Moxyland

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése