2014. április 24., csütörtök

Liebster Award díj

Ismét megkaptam a Liebster Award díjat, amit köszönök szépen Törpillának.

A díjhoz tartozó szabályok a következők:
  • Tedd ki, hogy kitől van a díj!
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Küldd tovább 11 embernek!
  • A feladónak nem küldheted vissza .
Mivel már egyszer megkaptam, ezért nem szeretném újra kiosztani, és a 11 dolog, amit annak idején leírtam még mindig igaz, úgyhogy ezeket elolvashatjátok az előző bejegyzésben:
http://mesiolvas.blogspot.hu/2012/08/kerdezos-blogger-dij.html

A válaszaim Törpilla kérdéseire:

Szoktál ebayről rendelni?
Nem szoktam.

Melyik a kedvenc évszakod és miért?
A tavasz, mert jó idő van, de nincs túl meleg (bár ez most nem igazán stimmel). Valamint tavasszal van a szülinapom :)

Melyik a kedvenc könyved/íród?
Sok kedvenc könyvem van, ezért nem szeretnék egyetlen egyet kiemelni ezek közül, ugyanígy vagyok az írókkal is.

Melyik a kedvenc parfümöd?
Nagyon ritkán használok parfümöt, és nincs kedvencem se.

Szoktál turikban vásárolni?
Egyszer-kétszer előfordult, de általában nem találtam semmit, ami igazán tetszeni. Na meg amúgy sem vagyok az a vásárolgatós darab, legalábbis ami a ruhákat illeti.

Impulzusvásárló vagy, vagy előre megtervezed a kiadásaid?
Igyekszem mindig megtervezni, hogy mit szeretnék venni. Könyvekről időnként még listákat is írok, fontossági sorrendet állítok fel, ha van egy kis időm és kedvem hozzá (bár ez ritkán fordul elő).

Hogy látod magad a jövőben?
Legalább háromgyerekes anyaként egy férjjel az oldalamon. Bár ez még jóval odébb van, de ez az, amit egyszer majd szeretnék.

Mi a szerencseszámod?
Ma már nem igazán mondanám, hogy van szerencseszámom, de a tizenhármas számot szeretem a legjobban.

Mit vinnél magaddal egy lakatlan szigetre?
A barátomat, a családomat, meg egy csomó könyvet.

Milyen lenne álmaid menyasszonyi ruhája? Ha volt már, akkor milyen volt?
Sosem voltam az a lány, aki kislány kora óta álmodozik az esküvőjéről, és ugyan egyszer szeretnék majd férjhez menni, de úgy érzem ráérek majd akkor gondolkozni a ruhámon, ha már kilátásban van az esküvő.

"Éjjeli bagoly" vagy "hajnali pacsirta" típus vagy?
Inkább "éjjeli bagoly".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése