2014. január 15., szerda

A nagy év végi összegzés


Lassan be kéne érnem magam az elmaradt bejegyzésekkel. Ezért hozom most ezt az év végi összegzést.

Kezdésként egy kis statisztika a 2013-as évről:
~ ennyi könyvvel gyarapodott a magánkönyvtáram: 42 (nem hiába, a válasz 42)
~ olvasott könyvek száma: 56
~ oldalak száma: 16652
~ újraolvasások száma: 6
~ új kedvencek száma: 12
~ leghosszabb könyv oldalszáma: 890

Most pedig jöjjön egy lista konkrét könyvekkel:
(A könyvekről a bővebb véleményt a címekre kattintva érhetitek el.)

Legnagyobb csalódás
Hihetetlenül imádom a borítóját, és nem rossz az alapötlet, de számomra túlságosan szélsőséges.

Legnagyobb pozitív csalódás
Először tartottam tőle, de végül megvettem. Aztán mikor nekikezdtem le se akartam tenni. Hihetetlenül tetszett.

Első recenziós könyvem
Féltem, hogy mi lesz, ha nem fog tetszeni a könyv. Szerencsére elolvasva rájöttem, hogy alaptalan a félelem.
Legszebb megfogalmazás
Nagyon szépek benne a leírások, olvasva a könyvet úgy éreztem, mintha én is ott járnék a cirkuszban.

Legsírósabb
Megérintett Tessa élete, hogy ilyen körülmények között is megtalálta a boldogságot, még ha csak rövid időre is.

Legjobban várt
Bár befejezni már csak idén sikerült, azért akkor is igaz, hogy ez volt az a könyv, aminek a megjelenését legjobban (és legtöbb ideig) vártam 2013-ban.

Legjobb többszemszöges
Szóval amit a kategóriával mondani akartam, hogy az író nagyon jól meséli el minden főszereplőjének (mert van egy pár) az életét. Főként azért is, mert a cselekmény helyett inkább az érzelmekre épít.

Legkedvesebb
A történet, a világ és a szereplők egyaránt magukkal ragadtak. Koscsej pedig végérvényesen a kedvencem marad.

Blogos összefoglaló:
~ februárban elindítottam a négy rendszeres rovatomat (Heti szösz, Kreatív nap, Polcomra került, Random természetfeletti)
~ 153 blogbejegyzés született
~ két kinézetváltás történt (az egyik a jelenleg is meglévő téli)
~ már idén januárban, de végre létrehoztam egy kapcsolat menüpontot is (ezentúl google+ oldala is van a blognak, itt találhatjátok az elérhetőségemet is; ezenkívül a molyos profilomat, illetve a bloglovinos oldalamat is el tudjátok érni közvetlenül a blogról)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése