2014. január 24., péntek

Kreatív nap - január (2014) # fülbevalótartó


Ezúttal egy fülbevalótartót hoztam nektek, nem egy bonyolult ötlet, de szerintem hasznos.


Maga a tartó húgom régi farmernadrágjából készült. Nagyon egyszerűen levágtam az egyik szárát, és szinte már kész is van. Apró változtatásokat természetesen kellett eszközölni, de ha ügyesen csinálja az ember, akkor elég minimális változtatásokra van csupán szükség.
Azért, hogy könnyebben tudjam leszedni a fülbevalók végét, ugyanakkor ne érjenek hozzá a falhoz, meghagytam az anyagot az eredeti állapotában. Vagyis úgy lóg a falon, mintha még egybe lenne varrva, azzal a különbséggel, hogy az egyik oldalon szét van vágva, ennek köszönhetően, könnyebben tudom levenni és visszatenni a fülbevalóim. Szóval a fülbevalóvégek tulajdonképpen a nadrág szárának a belsejében vannak.
Mivel figyelve a varrás mentén vágtam szét a nadrágot, ezért az egyik oldalon nem kellet az anyag beszegésével bajlódnom, hiszen megmaradt rajta az eredeti varrás. A hátsó oldalon pedig egyszerűen beszegtem az anyagot, hogy ne jöjjön szét.
Ezenkívül már csak annyi volt a teendő, hogy a tetején is összevarrtam az anyagot, illetve belevarrtam egy hurkapálcikát is, hogy az anyag szépen egyenesen lógjon a falon és ne ráncolódjon össze. No meg természetesen akasztót is készítettem vékony, de erős fonalból.
Végül már csak szépen el kellett rendezni a fülbevalóimat, és kész is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése