2015. szeptember 26., szombat

Polcomra került - februártól szeptemberig (2015)


Ez most egy rendhagyó bejegyzés lesz, mivel a blogom jó ideje szünetelt, így aztán az utolsó ilyen bejegyzés a januári volt. Ebből az apropóból kifolyólag úgy döntöttem, hogy az azóta megszerzett minden könyv bekerül a bejegyzésbe. Szóval jöjjön a lista.

Születésnapomra kaptam
Holly Goldberg Sloan: 7esével
Paolo Bacigalupi: A felhúzhatós lány
Nina George: Levendulaszoba
Renée Rosen: Babaarc
Andy Weir: A marsi

Antikvárimban vettem
Elizabeth Wurtzel: Prozac-ország
Szerb Antal: A királyné nyaklánca
Raana Raas: Csodaidők 3. – Árulás
Robin LaFevers: Gyilkos kegyelem 
Brian W. Aldiss: Amíg világ a világ
Világszép Vaszilisza
Jean Effel: Az ember teremtése 

Nyertem
China Miéville: Perdido pályaudvar, végállomás I-II.
Mindee Arnett: A Rémálom-ügy

Vettem
Vivien Holloway: A hóhér kötele
Leigh Bardugo: Árnyék és csont
Helene Wecker: A gólem és a dzsinn
Jennifer L. Armentrout: Ellenállás
Glendon Swarthout: Őrület és szerelem

Cseréltem
Salla Simukka: Vérvörös

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése