2013. augusztus 31., szombat

Kreatív nap - augusztus (2013)


Nos, elméletileg a készülő pólóprojektemet akartam bemutatni augusztusban, de mivel még mindig nem készült el, ezért aztán ez szeptemberre marad. Most pedig egy apró kis ötlettel állnék csak elő.
Ez pedig az idézgetés lenne. Még a Zoey görbe utakon lévő könyvből vettem az ötletet. Zoeynak ugyanis van egy idézetes könyve, és ha megtetszik belőle neki egy idézet, akkor felírja egy papírra és kiragasztja a falra. Nos, én is valami hasonlót csinálok, azzal a különbséggel, hogy nekem van egy saját idézetfüzetem. Ebbe a füzetbe szoktam kiírni a kedvenc idézeteimet a könyvekből. Aztán pedig ebből a füzetből szoktam szemezgetni, és időnként kirakok néhány új idézetet, bár én a polcomra ragasztgatom őket a fal helyett. A papírt olyan szélesre vágom, mint a polc vastagsága (értelemszerűen olyan hosszúra, hogy az idézet elférjen rajta), ráírom az idézetet, és celluxszal kiragasztom a polcra.
De persze különféle helyekre ki lehet őket rakni, akár kisebb keretet is lehet venni, beleírni és úgy kirakni az egyes idézeteket a falra. Mondjuk én ezt a módszert nem szeretem. Azért szoktam inkább a falfelületek helyett, a polcokon akadó üres felületeket kihasználni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése