2013. augusztus 3., szombat

Heti szösz - 31. hét (2013)


Nos, a múltheti Heti szösz elmaradt, mivel csak kedden lett volna időm megírni, meg aztán amúgy sem kezdtem el, illetve fejeztem be könyvet a múlt héten, úgyhogy végül nem írtam meg. Ellenben most itt vagyok, egy nappal korábban, mivel nem szeretem az időzített bejegyzéseket, meg aztán holnap amúgy se lesz időm olvasni, szóval a tartalma amúgy se változna a bejegyzésnek. Illetve ha már írok, akkor megemlíteném, hogy jövő hét csütörtökig nyaralni megyünk, úgyhogy addig nem lesz bejegyzés.

Heti idézet
"– Szerelem van benne? – búgta újra Tarnóczay Etelka, mire Szabó Béla ismét elvörösödött.
– Hogyne, kérem… Anélkül nem lehet darabot írni."
Benedek Szabolcs: A vérgfór

Elkezdtem
-

Befejeztem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése