2013. május 24., péntek

Kreatív nap - május (2013)


Nos, az a probléma, hogy még mindig tanulok, ami még legalább egy hónapig így lesz, úgyhogy nincs időm kreatívkodni. De hogy ne maradjon el a rovat eheti része hozok nektek egy kis kedvcsinálót. Ebben a hónapban kezdtem el horgolni, úgyhogy erről írnék egy rövid szösszenetet.
Mivel nincs a környezetemben horgolni tudó ember, illetve könyvem sem volt hozzá, ezért aztán a neten kerestem hozzá leírásokat, szerencsére elég gyorsan rá is találtam az alábbi oldalra: http://www.barkafonal.hu/shop/blog/horgolosuli-lecke1/ Ajánlom mindenkinek aki szeretne horgolni tanulni, szerintem jók a leírások, illetve nagy segítséget nyújtanak az elején a videók, hogy láthassuk is az adott mozdulatsort. Illetve a már horgolni tudóknak is ajánlom figyelmébe, van néhány igen ötletes leírás.
Egyelőre ugyan nem sok időm volt horgolni, de megmutatom az első alkotásom. Az alábbi figura Moxy, a Moxyland című könyvből. Nem volt hozzá külön mintám, képek alapján készítettem, úgy érzésre. Ugyan nem lett tökéletes, de az enyém.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése