2013. május 31., péntek

Polcomra került - május (2013)


A hónapban egészen visszafogtam magam, és az akcióknak is ellenálltam, így összesen négy könyv került a polcomra. Mondjuk nem is baj, mert a polcomon sincs lassan több hely, meg így a vizsgaidőszakban legalább nincs olyan sok könyv, amit azonnal de hirtelen szeretnék elolvasni.

Vettem
Andrew Klavan: Ne szólj száj – a film után kíváncsi lettem a könyvre is és szerencsére antikváriumban megtaláltam
Margaret Mitchell: Elfújta a szél – szintén antikváriumból, mert most feltétlenül szükségem volt rá
Jonathan Cross: Veszett lelkek városa – már korábban is felkeltette az érdeklődésemet és egyik nap teljesen véletlenül megtaláltam akciósan egy könyvesboltban

Kaptam
Jeanne-Marie Joel: Ne nyeld le szó nélkül!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése