2013. július 2., kedd

Polcomra került - június (2013)


Én kis bohó, majdnem elfelejtkeztem megírni a júniusi bejegyzést, szerencsére még egészen időben észbe kaptam. Megjegyzem a Kreatív nap így is elmaradt, mert vizsgaidőszakban alkotni se volt időm, így aztán nem tudtam miről írni se. Azért majd igyekszem orvosolni a problémát. De a témánál maradva, összegezném a júniusi kiadásaimat.
Jut eszembe nyárra könyvstopot határoztam el, úgyhogy ha csak nem kapok/nyerek valamit, akkor elmarad a júliusi és az augusztusi bejegyzés, mivel nem áll szándékomban könyvet venni. Persze majd még meglátjuk, mennyire tudok ellenállni a kísértésnek.

Vettem - könyvheti szerzeményeim
Jane Rogers: Jessie Lamb testamentuma
Lőrinczy Judit: Ingókövek
Alice Hoffman: Galambok őrizői

Nyertem
Isaac Marion: Eleven testek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése