2013. július 9., kedd

Kreatív nap - június (2013)


Kicsit megkésve, de most jövök a júniusban elmaradt Kreatív nappal, mégpedig azért, mert szeretnék majd egy másik bejegyzést is még júliusban.
Erre az alkalomra egy egyszerű kis könyvjelzőt hoztam nektek. Az alapja egy pompon elkészítése, amit most nem részleteznék külön, az alábbi linken megtaláljátok hogyan kell.
http://www.designmom.com/2012/10/the-perfect-gift-yarn-ball-bookmark/
A fonalat, amivel a pompom össze lesz kötve jó hosszúra kell hagyni, és akkor meg lehet csinálni belőle a könyvjelzőt. Nos, én ezt a könyvjelzőt kicsit módosítottam, mivel attól féltem, hogy magában a fonal kicsúszik a könyvből, és emiatt nem lesz jó a könyvjelző. A probléma orvoslására egy nagyon egyszerű módszert találtam ki, mégpedig azt, hogy a fonálból egy karikát csinálok és ezt húzom rá a könyvre a képeken látható módon. Ehhez annyit csináltam, hogy a hosszú fonalvéget visszahajtottam, és a fonal köré kötöttem egy csúszócsomót. Ezáltal kialakult egy hurok amibe belebújtatva a pompomot, szépen megmarad a könyvjelző a könyvön. A könyvjelzőt szorosabbra, vagy lazábbra lehet venni, a csúszócsomó mozgatásával, hiszen ezzel elérhetjük, hogy a hurok rövidebb, vagy hosszabb legyen. A fonal végét a csúszócsomó mellett elvágtam és kötöttem rá 2-3 sima csomót, hogy a fonal vége ne tudjon teljesen kicsúszni a csúszócsomóból. Ezáltal biztosítottam, hogy a könyvjelző ne jöhessen szét.
Remélem nektek is tetszik az ötlet, és örömötöket lelitek az új könyvjelzőben :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése