2013. június 9., vasárnap

Könyvheti beszámoló - 2013

Nem mondanám, hogy túlzottan az én világom lenne a Könyvhét. Míg a Könyvfesztivált szeretem, addig az első könyvheti élményem nem volt túl megnyerő számomra. Persze lehet, hogy ennek az is az oka, hogy mikor szombat délután négyre kiértem a Vörösmarty térre akkor óriási tömeg volt és az eső lába is lógott már. Úgyhogy nem is voltam kint sokat, hanem elmentem barátnőmhöz, aki a közelben dolgozik és elszórakoztattam hatig, mivel az eső következtében amúgy sem volt sok vevője tegnap. Aztán barátommal sétáltunk végig a bódék között, de csak félig-meddig tudtam a könyvekre figyelni, mivel állandóan azt kellett nézni, hogy kinek fogok nekimenni. Ennek következtében nem is vettem sok könyvet, bár ezt most nem bánom, mert megígértem magamnak, hogy kettő, legfeljebb három könyvet hozok haza.
Végül három lett. Megvettem az Ad Astranál Lőrinczy Judit és Jane Rogers könyvét, illetve a Maxim kiadótól a Galambok őrizői került fel a polcomra. Mindegyik kívánságlistás volt, úgyhogy tényleg nagyon jó kislány voltam.
Összességében ennyit tudok elmondani, de álljon még itt egy kép a szerzeményeimről.


1 megjegyzés:

  1. Kedves Blogszerkesztő!

    Szeretnénk Önnel felvenni a kapcsolatot idén ősszel megjelenő újdonságaink kapcsán, ezért kérjük, írjon egy válaszlevelet a lukacs.gabor@maxim.co.hu e-mail címre!

    Köszönettel:

    Lukács Gábor
    Maxim Könyvkiadó Kft.
    6728 Szeged, Kollégiumi út 11/H
    Telefon: 62/548-444; 62/551-100
    Fax: 62/548-443

    VálaszTörlés