2013. június 28., péntek

Bloglovin a Google Reader helyett...

Nos, gondolom többen hallottátok, olvastátok, hogy megszűnik a Google Reader. Sokatok talán nem is ismeri, de biztos vagyok benne, hogy sokan mások ismerik, és hiányolni fogják ezt a funkciót. Ugyebár a követett blogok friss bejegyzéseit lehetett összegyűjtve megnézni ezen a felületen. Ami véleményem szerint nagyon hasznos dolog, mivel így nem kell minden blogot mindennap végigböngészni, annak érdekében, hogy ne maradjunk le semmiről.
Szerencsére van egy oldal (bloglovin.com), ami eme funkciót szolgálja, azaz ha beregisztrálsz, akkor a követett blogokat ugyanúgy meg tudod ott nézni, mint most Google Readeren. Én már megtettem ezt, és azt ajánlom, hogy ti is tegyétek, amennyiben ti is szeretitek ezt a funkciót.
A blogomat az alábbi linken tudjátok követni:
Illetve a blogra is kitettem a jobb oldali menüsorba, hogy akinek esetleg megtetszik a blog, az követhessen.

Segítséget a regisztráláshoz, és kicsit pontosabb ismertetőt Noricii blogján találhattok:
Szerintem nagyon hasznos, olvassátok el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése