2013. június 18., kedd

Cat Patrick: Forgotten - Úgyis elfelejtem

Kiadás: Könyvmolyképző, 2012
Eredeti cím: Forgotten
Fordító: Cziczelszky Judit
Oldalszám: 276
Fülszöveg
Minden éjjel, miközben a tizenhat éves London Lane alszik, az aznapi események törlődnek az elméjéből. Reggelre csupán a jövőjére emlékszik. A lány megszokta már, hogy az előző este írt jegyzetei és egy bizalmas barátnő segítségével éli túl a napot. A dolgok azonban a fejük tetejére állnak, amikor az iskolában feltűnik egy új fiú. Luke Henry nem olyasvalaki, akit az ember csak úgy elfelejt, ugyanakkor – bárhogy is próbálja – London nem találja őt az előtte álló történések emlékképei között. Amit előre lát, az viszont egyre nyugtalanítóbb. Rájön, hogy ideje utánaeredni a múltnak, amit folyamatosan elfelejt még mielőtt elpusztítaná a jövőjét.

Vélemény
A borító tetszik, ezt már most leszögezem, bár meglepően hasonlít egy másik könyv borítójára, de egyébként tetszik. Viszont a történettel voltak problémáim. 

SPOILER!!

A fülszöveg alapján sajnos felmerültek bennem kételyek ezzel a fordítva emlékezés dologgal. Az a bajom, hogy a könyvnek nem sikerült maradéktalanul megmagyarázni, hogy akkor hogyan is működik ez a fajta emlékezés, és ez sokat rontott a sztorin, mivel ez volt a történet lényege, a magja. Ennek ellenére úgy gondolom, hogy nem kapott kellő hangsúlyt, talán azért, mert az írónő sem tudta hogyan aknázza ki a problémákat, vagy úgy gondolta, hogy ez nem olyan fontos, mindenesetre én hiányoltam ezt a történetből. A másik dolog, ami a történet hátrányára válik, hogy helyenként túlságosan klisészerű, bár lehet, hogy csak én gondolom így, a fene se tudja.

SPOILER VÉGE

Szóval azt tudom mondani a könyvről, hogy egyszer elolvastam, nem volt olyan rossz, de azért örülök neki, hogy nem vettem meg a könyvet.

3/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése