2014. július 8., kedd

Újabb helyzetjelentés

Már majdnem két hete túl vagyok a záróvizsgámon, ami bár nem a legtökéletesebben, de sikerült, úgyhogy boldog vagyok. Azóta megünnepeltem, illetve voltam már a Balatonon is.
Időközben hét könyvet olvastam ki, közöttük két újraolvasással. Igyekszem minél hamarabb megírni az elmaradt értékeléseket, de nem ígérek semmit, mert a nyár folyamán én is megyek ide-oda, úgyhogy korántsem biztos, hogy eleget leszek hozzá gépközelben.
Addig is itt egy lista a még nem értékelt könyvekről:
  • F. Scott Fitzgerald: A nagy Gatsby - értékelve
  • Sophie Jordan: Tűzláng - értékelve
  • Maria Semple: Hová tűntél, Bernadette? - értékelve
  • Jane Austen: Büszkeség és balítélet - újraolvasás - értékelve
  • Itó Projekt: </Harmónia> - értékelve
  • Katja Millay: Nyugalom tengere - értékelve
  • Rachel Hartman: Seraphina - értékelve
  • Scott Westerfeld: Leviatán - értékelve
  • Jennifer L. Armentrout: Ónix - értékelve
  • Diana Wynne Jones: A vándorló palota - értékelve

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése