2013. október 30., szerda

Kreatív nap - október (2013)


Nos, megint jövök a Kreatív nappal. Igazság szerint már rég elkészült a kreatív dolog, csak elfelejtettem megírni eddig a bejegyzést, bár végül is még időben vagyok. Most egy rendkívül egyszerű ötletet hoztam egy póló átalakítására. 
Kaptam egy teljesen sima nyakú pólót, aminek azonban nagyon tetszett a mintája. Viszont én valamiért nem bírok ilyen szűk nyakú pólókat viselni, mert úgy érzem magam bennük, mintha készülnék megfulladni. Ezt a problémát orvosolandó kivágtam a póló nyakát úgy, hogy félig-meddig csónaknyakú lett. Úgy vágtam ki, hogy ne legyen szűk, de azért ne is legyen túlontúl nagy a kivágás, hiszen akkor leesne rólam a póló. Ezek után jóformán már csak azt kellett megoldani, hogy a varrásokat (amiknek a végei a vágás után ugye nincsenek rendesen elvarrva) rögzítsem. Erre azt találtam ki, hogy két gombot varrtam közvetlenül a varrások végei fölé, ezzel rögzítve a varrás helyét, plusz még dísznek is jól néz ki. 
A póló egy számmal nagyobb a méretemnél, ami miatt a szűk nyakkal nem állt volna olyan jól, viszont így kivágva egész más az összhatás, ezért aztán végül itt meg is álltam az átalakítással.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése