2013. szeptember 24., kedd

Kreatív nap - szeptember (2013)


Két napja elhatároztam, hogy feltétlenül szükségem van egy tolltartóra. Természetesen már van egy rakat belőle, viszont az utóbbi időben csupán 2-3 tollal és egy ceruzával járok iskolába, mert tökéletesen elég ennyi is a jegyzeteléshez. Viszont a régi tolltartóimba ennél jóval több toll fér el, ezért az utóbbi időben csak a táskámba hajigálva hordom a tollakat. Viszont most megelégeltem, úgyhogy csináltam magamnak egy pici tolltartót, ami pont csak annyi helyet foglal, amennyit muszáj, és legalább szépen egyben vannak a tollaim.
Volt otthon kicsit vastagabb fehér anyagom, amiből a tollakhoz igazítva kivágtam a megfelelő méretet. A cipzárt és magát az anyagot is sima öltéssel varrtam össze.
A mintát textilfilccel írtam rá az elkészült tolltartóra. Ezzel vittem egy kis színt és vidámságot az egyszerű fehér tolltartóba. (Az idézet az Alice Csodaországból származik.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése