2012. december 17., hétfő

Kis karácsony, nagy karácsony

Álljon a itt karácsonyi top hatos lista is, mert most rámjött az írhatnék, úgyhogy gondoltam leírom mi az amit nagyon szeretnék a fa alatt látni.


Első helyen áll Kerstin Gier Időtlen szerelem sorozata, aminek eddig még csak az első részét olvastam, de az sincs még meg, viszont miután elolvastam arra jutottam, hogy ez nekem kell. Így került fel a karácsonyi kívánságlistára.





A következő könyv az Éjsötét árnyék első része, magát a könyvet később ismertem meg, mint a filmet. Nekem tetszett egyébként a film, de én elfogult vagyok Tim Burton és Johnny Depp filmjeit illetően, úgyhogy a fene tudja. Emellett pozitív véleményeket olvastam a könyvről, úgyhogy elkezdett érdekelni, ma pedig végre eljutottam odáig, hogy beleolvassak egy kicsit a könyvesboltban és addig tetszett, bár sokat nem volt időm olvasni belőle. 

Az első rész után pedig a második is felkerült a várólistára, mert bízok a könyvben, hogy jó lesz, bár lehet, hogy nem ez a legokosabb döntés, de nagyon érdekel.







Végül a hatodik könyv A garabonc Kristin Cashore tollából, amibe ma szintén beleolvastam egy kicsit, és nem volt semmi bajom az írónő stílusával (na nem mintha kellett volna, hogy legyen), úgyhogy fent maradt a kívánságlistán, mert kíváncsi vagyok rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése